עיצוב מיוחד לדירה

החלטתם שהגיע הזמן לעיצוב מחדש של הדירה, לחדש ולשדרג את הקיים. ראשית, זה נהדר, אין כמו עיצוב חדש כדי להכניס אנרגיה ושמחה של עשייה. שני החדרים המרכזיים של הבית הם ללא ספק המטבח והסלון, ועיצובם מחדש משרה תחושה ששיניתם הכול, כמעט כמו דירה חדשה.

מטבחים מעוצבים – כשיופי ופונקציונליות נפגשים

המטבח הוא אחד החללים המעוצבים בבית וכולל ארונות, משטחי עבודה, שולחן וכיסאות, מכשירי חשמל, מקומות אחסון ועוד. המטבח הוא מקום המפגש של בני הבית והמרכז שבו מבלים הכי הרבה זמן ביחד. המטבח צריך להיות נוח לשימוש ועבודה, להכיל הרבה פריטים, להיות נעים לישיבה, מרווח, ויחד עם זאת להיות אסתטי, מעוצב, יפה ומזמין, כיאה לחדר מרכזי בבית. בעבר המטבחים היו בנויים כחדר סגור וחשיבותו הייתה בעיקר פרקטית. אך, בשנים האחרונות המטבחים פתוחים ונמצאים לעיתים בחלל אחד עם הסלון, ולעיצוב המטבח יש חשיבות בנראות של הבית. החלל הפתוח שבו נמצאים המטבח והסלון גם מכתיב את הצורך לשלב את העיצוב שלהם, כך שיתאים לסגנון המבוקש.

בוחרים משטח עבודה – בוחרים שיש למטבח

עיצוב מחדש של המטבח לרוב כולל החלפת ארונות המטבח, החלפת השיש ולפעמים שינוי כולל של המבנה. כשבוחרים שיש למטבח, יש להחליט על גודל המשטח, האם יכלול גם את ציפוי הקיר שמעליו, האם ישמש גם שולחן, דלפק או אי במטבח. השיש היום הוא הרבה מעבר למשטח עבודה, והוא חלק בלתי נפרד מעיצוב המטבח, אזור ישיבה, אירוח ואפילו פינת עבודה לילדים. לכן כשבוחרים שיש למטבח, צריך לבחון את הסוגים השונים מתוך המגוון הקיים על תכונותיהם השונות, קלות התחזוקה והניקיון והעמידות. הסוגים הנפוצים ביותר בשנים האחרונות הם אבן קיסר, שיש גרניט ועוד, ולכל אחד מאלה יש גוונים שונים וצבעים שניתן להתאים למטבח המעוצב.

מערכת ישיבה להשלמת עיצוב הבית

הסלון הוא חדר ההתכנסות בבית, החלל המרכזי, חדר האורחים ו"הפנים של הבית". עיצוב מחדש של סלון הבית יכלול גם החלפת ריהוט שיתאים לסגנון החדש ולצבעים שנבחרו בשדרוג הדירה. הבחירה במערכת ישיבה לסלון תלויה בצרכים של בני המשפחה, בגיל הילדים, אם יש חיית מחמד בבית ועוד.

רהיטים שעושים את ההבדל

כחלק מחלל הדירה חייב להכניס גם רהיטים. פינת האוכל היא אלמנט מרכזי ובולט. בכניסה לדירה, פינת האוכל היא אחת הנקודות שיתפסו את תשומת הלב של המתבונן. בחירת הריהוט של פינת האוכל, העיצוב והסגנון יעידו על הטעם של בני הבית. יש סגנונות קלאסיים, יש סגנונות כפריים וסגנונות נוספים, אשר יתאימו לא רק לעיצוב של שאר הדירה, אלא גם לצורך הפונקציונלי של פינת האוכל. בין השיקולים ניתן למנות את מספר מקומות הישיבה הדרוש, תדירות השימוש, אופן השימוש, האם פינת האוכל משמשת גם כפינת עבודה לילדים או למבוגרים ועוד.

כתבות באותו נושא

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן