סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג?

מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד?

בשלב זה רוב הלקוחות היו נשים וגברים עדיין לא הבינו שזהו שירות שמיועד גם להם.

גברים נטו לחשוב שסטיילינג זה לנשים, לעשירים בלבד, שסטיילינג זו תחפושת ויעשו אותם לא הם, שסטיילינג זה לסלב או לאנשי תקשורת וזמרים.

בכלל, היתה נטיה לגברים לחשוב שהם לא אמורים להשקיע במראה שלהם, שסטיילינג הוא עיסוק נשי.

כיום בשנת 2023 אני יכולה להגיד שישנה עליה משמעותית בפניות של גברים לסטיילינג, כיום יותר מ 50% מהלקוחות שלי הם גברים ולתהליכי מיתוג תדמית אפילו 70% גברים.

גברים בשנת 2023 הם גברים מודעים, חשוב להם להשקיע בעצמם, לטפח את עצמם, הם מודעות להשפעה שיש למראה שלהם על ההצלחות שלהם.

גברים גם מבינים שסטיילינג ובניית סגנון לבוש אישי תחזק את הפרזנטציה שלהם.

גברים מבינים שסטיילינג זה לא רק לבוש, זו אמירה אישית וגבר שיודע להתלבש הוא גבר שנוטה לקבל הערכה והתפעלות. מקשיבים לו יותר, מתייחסים אליו, אוהבים אותו יותר.

כיום גברים רבים שמגיעים למפגשי סטיילינג אישי, טוענים שנמאס להם להיות תלויים באמא או באישה שתעזור להם להתלבש, הם מבינים שהם צריכים ללמוד להיות עצמאיים בנושא הזה ומגיעים לאשת מקצוע, לסטייליסטית אישית שתלווה אותם.

הם רוצים ללמוד איך להתלבש נכון ומחמיא כדי שייראו במיטבם ויהיו חתיכיים, הם רוצים לקבל הכוונה לכל נושא הטיפוח והאסטתיקה, הם רוצים לקבל עיצות בנושא שיער, זקן, משקפיים, סגנון לבוש.

גברים רבים מוצלחים מבינים שחלק גדול מהפרזנטציה שלהם זה נושא המראה החיצוני, כמה הם מרשימים, כמה הם מושכים, כמה מסתכלים אליהם וכן כמה מקשיבים להם.

גברים בשנת 2023 הם גברים מפותחים, עוברים תהליכי התפתחות ומודעות ומבינים שגם אם יודעים לדבר, וגם אם הם משכילים או יש להם את הכישרון, לא מספיק כדי להצליח.

כי אנשים מושפעים ממראה עיניים, מנוכחות בטוחה ומרשימה, מאנשים שנראים טוב ומטופחים.

מתי גברים מגיעים לסטיילינג?

ישנן תחנות בחיים שגבר עוצר ואומר, רגע אני צריך אשת מקצוע שתעזור לי לבנות סטייל וסגנון לבוש.

זה יכול להיות בתקופת חיפוש זוגיות ויציאה לדייטים, זה יכול להיות אחרי גירושים, האישה עד נקודה זו בחרה לו את הבגדים ועכשיו הוא רוצה לבנות סגנון אישי חדש, אחר, כזה שמייצג אותו ומשדר את כל האיכויות שלו.

זה יכול להיות גבר עצמאי, מנכ"ל כל מי שרוצה לבנות סגנון לבוש עסקי נכון, מחמיא, מרשים, מותאם לקודי הלבוש בעולם העסקים. וזה גם יכול להיות עניין של שינוי משקל לפה או לשם.

קידום בעבודה, הרצאה חשובה, כנס, טיסה לחו"ל ומפגש עם אורחים מחו"ל.

גברים מבינים שהלבוש והטיפוח הם חלק בלתי נפרד מהגורמים להצלחה בכל תחום.

מה כולל סטיילינג לגברים?

כולל קודם כל שיקוף, רוב הגברים לא מודעים למה הם שידרו במראה החיצוני שלהם, רובם רוצים להתלבש "פשוט" ג'ינס וטישרט, רק שהם לובשים ג'ינסים בגזרות ישנות שמשדרות לתת מודע שהם מיושנים ומבוגרים, או שהם לובשים מידה לא תואמת או קטנה כי לא קנו מלא זמן והמשקל והגוף השתנה והם עדיין בבגדים הקודמים, או מידות גדולות כי הגוף השתנה ולא התאימו מידות בבגדים.

שיקוף כולל מה עובר לי מהמראה הכללי של הגבר, האם לבוש מחמיא, האם נראה מעודכן, האם הסטייל שלו תואם לאישיות שהוא מציג את עצמו.

ברוב המקרים גברים רוצים לשדר את תכונות האופי החזקות והטובות שלהם ובלבוש והניראות משדרים משהו אחר לגמרי.

מפגשי או מפגשי סטיילינג הם סדנה לחיים, כדי שכל גבר ידע בדיוק מה מחמיא לו, איך לבחור נכון בגדים מחמיאים ומתאימים לפעילויות החיים שלו.

גברים לרוב צורכים ידע בתחומים רבים ודווקא בנושא הניראות והלבוש לא ואז כשהם מגיעים אליי ואני מסבירה להם על גזרות, על סגנונות לבוש, על צבעים על הבדל בין בדים, הם מרותקים ובשוק כמה הם לא מכירים ולא יודעים בנושא הזה, כמה דקויות והתייחסויות שהם בכלל לא חשבו עליהם.

גם לגברים ישנם סגנונות לבוש מגוונים, יש סגנון קאז'אל, סגנון בסיסי, סגנון היפסטרי, היפ הופ, טרנדים, ספורטיבי, גותי, בוהמי, אורבאני ועוד.

רוב הגברים מתלבשים בקאז'ואל ו/או קלסי בשילוב. במפגש סטיילינג עם גברים אני מנסה לכוון אותם לסגנון לבוש מסויים ואז להוסיף אלמנטים מאותו סגנון בלוק.

להוסיף אקססוריז לפי טעם אישי כמו שעון, צמיד, צעיף, שרשרת, כובע. קל להיות ייחודי בעולם הגברי בנושא הלבוש, מאחר ורוב הגברים לא מעזים ואז גבר שרק מוסיף אביזר או סגנון  מסויים הוא נתפס כאמיץ, כסטייליסט.

לסיכום,

סטיילינג לגברים בשנת 2023 זו כבר לא מילה גסה, זה הופך להיות שירות שגברים רבים מבינים שכדאי להם להיעזר בו.

כתבות באותו נושא
קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן