עיצוב פנים וחוץ עם פרגולות אלומיניום לבית

יתכן ואינכם רואים את הקשר בין אלומיניום לבין עיצוב הבית, אך תופתעו לדעת שהאלומיניום יכול להקנות לביתכם מראה מודרני ונקי גם יחד, עם יתרונות משמעותיים לעומת אלו של חומרים אחרים. את האלומיניום תוכלו לשלב בעיצוב הבית גם בתוכו וגם מחוצה לו.

 

פרופילים של אלומיניום איכותיים לפנים וחוץ הבית

פרופיל אלומיניום הוא רכיב אלומיניום קטן המשתנה בצורתו על פי הצורך, אשר יכול לשמש אתכם במסגרות של מקלחונים, דלתות או חלונות. פרופיל אלומיניום אינו מחליד ולכן הוא אידאלי כהגנה במקומות החשופים למזג האוויר או לחות. תפקיד נוסף של פרופיל אלומיניום הוא לייצר בידוד מרעשים בחלונות, בכך שהוא משאיר את החלון יציב במקומו. כמו כן את פרופיל האלומיניום ניתן להתאים בקלות לסוגים רבים של מוצרי בנייה ועיצוב. לפני התקנה של פריטים בליווי פרופיל אלומיניום, וודאו שהפרופיל מיוצר בידי יצרן מקצועי ומחומרים איכותיים.

עולם חדש של הצללות טמון בפרגולות אלומיניום – אלגנטי ופרקטי

אחד המוצרים המוצלחים ביותר שמומלץ להתקין בכל בית הוא פרגולות אלומיניום. את הפרגולות ניתן לצבוע במגוון צבעים, והן נהדרות להצללה בימי שמש בהירים. הפרגולה יכולה להיות כזו אשר נתלית  מקירות הבית עצמם, כך שאינה תוחמת את החלל אלא רק מצלה עליו מלמעלה. זוהי גם  אופציה נפלאה לדירות עם מרפסות גדולות. יתכן שתעדיפו פרגולה על עמודים, כזו שתשווה לחלק מהחלל החיצוני אזור תחום הנבדל משאר הגינה, אזור שבו תוכלו להציב רהיטי גינה מעוצבים שלא יינזקו מגשם או ידהו מהשמש. אם תרצו ליהנות מניצול מרבי של הפרגולה, כדאי להשקיע בפרגולה חשמלית. בפרגולה כזו התריסים למעשה נפתחים ונסגרים על פי רצונכם ובהתאם למזג האוויר.

יתרונות פרגולות האלומיניום לעומת עץ

יתרונותיהן של פרגולות האלומיניום, לעומת אלה העשויות מעץ, טמונות בכך שהן קלות מאוד להקמה ותחזוקה, הן חסינות למזיקים והינן יציבות אל מול מזג האוויר. אם יש לכם מקום אוהב למראה העץ דעו שאין צורך כלל וכלל להתפשר על המראה בו אתם חפצים מאחר וקיימת האפשרות לצבוע את הפרגולה שלכם בצבע עץ מיוחד.

אלומיניום או עץ? עכשיו אין צורך לבחור

זהו מוצר אשר יכול לשמש אתכם גם מחוץ לבית וגם בתוכו. חיפוי קירות מאלומיניום דמוי עץ, משווה לאלומיניום את המראה הטבעי והחם של העץ יחד עם כל היתרונות של האלומיניום. זו אפשרות נהדרת לאלה מכם אשר מעוניינים לשמור על הסביבה על ידי הימנעות מכריתה מיותרת של עצים. את החיפויים תוכלו להניח במקומות שונים, כדי להעלים מן העין אזורים שאינם אסתטיים במיוחד או כאלה שאינם תואמים לעיצוב הבית כמו מכונות כביסה או מזגנים. חיפויי העץ מגיעים במגוון צבעים וגימורים שונים כך שיתאימו לכל קונספט עיצובי ולכל סוגי החללים. גמישותו וקלילותו של החומר תאפשר לכם להתאימו לכל דרישה וצורך, וכל זה במחיר נמוך באופן משמעותי מזה של העץ.

כתבות באותו נושא

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן