עיצוב המטבח ובחירת שיש מתאים

עיצוב חלל המטבח מושפע רבות מבחירת השיש, כשאנו בוחרים משטח עבודה למטבח נרצה משטח עבודה ראוי ועמיד המשדר גם אמירה עיצובית.

בתחום עיצוב המטבח ניתן להתרשם ממגוון סוגים של שיש למטבחים.

שיש איכותי הנחצב מן הטבע

שיש גרניט הינו שיש טבעי אשר נחצב מן האדמה כאשר האבן עצמה הינה אבן מחוספסת. השיש משמש כמשטח עבודה במטבחים רבים משום שהוא  נחשב למשטח עמיד לחום ושריטות. על אף עמידותו הוא חשוף ללכלוך שיכול להידבק ולהיות עיקש בניקויו. בבחירה בשיש זה יש לבדוק מהם חומרי הניקוי המתאימים כשישנם חומרי ניקוי העלולים להביא להרס מרקם השיש, לבטח אם השפשוף בעת הניקיון יהיה מסיבי ועמוק. כמו כן נציין כי הגרניט בעל המראה היוקרתי במיוחד הוא זה המגיע בגוונים כהים.

שיש קיסר מהווה משטח עבודה נוסף אותו ניתן לזהות במטבחים רבים בישראל. כאן נעשה שימוש בחומר המינרלי קוורץ הנחשב לאחד מהחומרים המינרליים החזקים והעמידים בטבע. בקוורץ משולבים פולימרים ופיגמנטים המאפשרים ייצור של משטחי שיש קיסר במגוון רחב של צבעים וטקסטורות. מכאן, ניתן לשלב את שיש הקיסר במספר רחב של מטבחים מעוצבים, בין אם נשאף למטבח במראה כפרי ועד למטבח במראה קלאסי ויוקרתי עם קווים נקיים. יתרון בולט נוסף של השיש קיסר הוא בקלות ניקיונו, כשכל מה שדרוש הם מעט מים וסבון.

שיש מלאכותי באיכות גבוהה

שיש למינם מגיע אלינו מאיטליה. מדובר במשטחי שיש יוקרתיים שבסיסם הוא שיש הגרניט פורצלן והם מיוצרים מחרסית, אשלגן, סידן, נתרן ומינרלים נוספים אשר נדחסים כולם בלחץ וחום גבוה בתהליך שאינו משחרר רעלים לסביבה.

המבנה המולקולרי הייחודי של שיש למינם הופך אותו למשטח עבודה עמיד נגד: שינויי טמפרטורה קיצוניים, זעזועים, דחייה של חומרים כמו: קפה, יין, שמן, כתמי סלק ועוד. והוא אף בעל עמידות אנטי בקטריאלית.

בניגוד למשטחי שיש אחרים, משטח הלמינם מאפשר לעובדים במטבח לבצע פעולות על השיש עצמו כמו: לחתוך ירקות, לדפוק עם פטיש שניצלים ואף להבעיר אש על חומרי הגלם. פעולות שבהחלט לא ניתן לעשות על גבי סוגים אחרים של משטחי שיש.

כתבות באותו נושא

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן