עיצוב החדר בשילוב פרקט PVC

כאשר אנו מעצבים את הבית ישנה חשיבות גבוהה כמובן לאסתטיקה, אנו רוצים לגור בבית התואם לטעמינו האישי ולעיצוב הכולל שבחרנו. לצד הפן החזותי של העיצוב, עומד מרכיב חשוב לא פחות – פרקטיקה. גם אם הבית יהיה מעוצב למשעי, כל עוד יהיה קשה לתחזק ולנקות אותו, לא יאחרו לבוא הקשיים הנובעים מכך, והרי ביתנו הוא מקדשינו, המקום שבו אנו חיים.

רצפת פרקט PVC לחדר

אם אתם עומדים בפני משימת עיצוב החדרים שבביתכם, הבחירה הטובה והנבונה ביותר היא לעצב את החדרים עם רצפת פרקט PVC. הפרקט הייחודי הזה אינו מתאים אך ורק ולסביבה הביתית, אלא גם לסביבה המשרדית, שבה לרוב ישנה תנועה ערה של אנשים לכל אורך היום.

מה הוא פרקט פי וי סי – ומה היתרונות שלו?

ה-PVC הוא חומר פולימרי סינתטי שבו נהוג להשתמש רבות בתחום הבנייה והעיצוב. אחד מיתרונותיו הבולטים של החומר הוא העמידות שלו בפני תנאי מזג האווויר, חבלות ומזיקים. בנוסף, קל מאוד לנקות אותו באמצעות חומרי ניקוי רגילים ומים, לעומת פרקט העשוי מעץ עבורו יש לרכוש חומרי ניקוי יעודיים. מאחר וה- PVC הינו חומר סינתטי הוא חסין לבקטריות, זאת בניגוד לחומר הטבעי ממנו מכינים רצפת פרקט – העץ. למעשה החומר כל כך חסין וסטרילי, שאף נהוג להשתמש בו גם בתחומי הרפואה. כמו כן עלויות החומר זולות באופן משמעותי ביחס לחומרים האחרים הנמצאים בשוק שאיכותם וחוזקם אינה עומדת מול אלו של פרקט ה- VC.

יתרון נוסף של פרקט פי וי סי

החומר הוא בכך שניתן לעצבו, כך שיחקה ביעילות חומרי עיצוב אחרים. ומשום כך עדיף השימוש ב-PVC דמוי פרקט על פני רצפת פרקט העשויה מעץ. מראה הפרקט משווה לחדר אווירה חמימה וטבעית, וכאשר משתמשים ב-PVC ניתן להעניק לו מנעד רחב של גוונים כדי להתאימו בדיוק לעיצוב עליו חלמתם לצד כל היתרונות אותם ציינו.

חברת פרקטים מובילה באזור המרכז

אלפא פרקטים היא חברת פרקטים שחרטה על דגלה לספק ללקוח את רצפת הפרקט המושלמת עבורו ועבור צרכיו השונים. אלפא פרקטים תדע להתאים עבורכם כל חזון עיצובי שראיתם בעיני רוחכם, תדע לייעץ מהו הגימור הנכון, התצורות הגיאומטריות המדוייקות ותספק חיקוי חומרי הגלם ברמת דיוק מיטבית.

 

 

כתבות באותו נושא

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן