סקיילייט קבוע – מה זה?

מה עושה את המבנים היפים בארץ ובעולם לכאלה? מה מבדיל כל מבנה מרשים וכריזמטי מכל מקום אחר? מה הייחודיות הבולטת שלו ומה "סודו"?

גגות שקופים נודעים כבעלי ייחודיות רבה לשילוב המתבקש בין פונקציונליות לאסתטיקה ותוכלו למצוא אותם במגוון בתי עסקים ומבני משרדים מפוארים, בתים יוקרתיים, מלונות ומתחמי נופש, קניונים חדשניים ואפילו במבנים ציבוריים. הגג השקוף הקרוי סקיילייט, מאפשר בראש ובראשונה לשדרג את מראה המבנה ולהכניס פנימה אור טבעי רב, כך שחוויית הפנים תתכתב עם החוץ וללא הבדלי תאורה. לסקיילייט יתרון בשמירה על סביבה מוארת וברורה לאורך כל שעות היום תוך חיסכון עצום בחשמל ובתצרוכת האנרגיה, הנחשב כפריט אדריכלי מובהק וכחלק בלתי נפרד מעיצוב המקום.

לסקיילט מספר אפשרויות וטכניקות. בעוד שסקיילייט נפתח למשל מבצע פתיחה וסגירה אוטומטית של חלונות הגג, סקיילט קבוע הינו כשמו – קבוע בכל מצב נתון ומגן על באי המבנה מפני מזג האוויר החיצוני תוך שהם יכולים ליהנות מעיצוב שמיימי המקנה איכויות של רוגע ושלווה. חלונות אלה ברובם הגדול של המקרים אינם עשויים זכוכית אלא מחומר קשיח ועבה הרבה יותר המונע התרחשות של סדקים או ניפוצים חלילה וכך למעשה שומר כהלכה גם על בטיחות השוהים במקום.

סוגי הסקיילייט השונים

סקיילייט קבוע חד שיפועי – אידיאלי בעיקר לבתים המעוניינים לקבל אור טבעי לבית ולחללים השונים. פרופילים יונחו זה לצד זה לאורך גג הרעפים ובמקומם או כחצובים בבטון על פני גג שטוח ויצרו מראה שמשי מלבב ואופטימי, עם יכולת לבחור את עומק השיפוע הרצוי.

סקיילייט דו שיפועי – דפנות שקופות שיונחו בשני מישורים ליצירת מעין גג מחדש וניתן להכיל בהן הצללות, צבעים, זיגוגים ושיפועים לפי בחירה.

פירמידה – לחדרים שברצונכם לבקוע בהם תקרה מוארת (כך שבמפלס העליון תפגשו במשולש שקוף ואסתטי) או לגגות שלמים, שכיפתם היא כיפת הפירמידה בפתח בניה מרובע או משולש.

כיפה – במבנים היסטוריים או קדושים לכל הדתות, נהוגה בניית הכיפה המאפשרת קשר עם הבורא וכמובן הימנעות מהפעלת מתגי החשמל בחגים ובשבתות ביהדות, לרבות נוהגים בתרבויות נוספות המצריכים טעמים כאלה ואחרים. סקיילייט הוא פתרון נהדר היוצר מראה אותנטי לתקרה המעוגלת ובדומה לפירמידה, גם הוא יוכל לפגוש את המפלס העליון בצורה נעימה ואסתטית יותר.

קשת – תקרה מעוגלת בצורת קשת תאפשר כניסת אור טבעי לבית באופן מקסימלי. מתאים בין היתר גם למבני בריכה וספא.

סקיילט קבוע: אפשרויות נוספות

לא רק תקרה יכולה להיווצר בזכותו, אלא גם פתרונות בניה מתקדמים ואיכותיים. כך למשל, ניתן לתחום חדר שמש במפלס העליון הזקוק לשקיפות מלאה לאורה הנעים של השמש, לרצף את גבול המרתף או המקלט התת קרקעי הנושק לחצר הבית כדי לשמור עליו מאוורר וכן להכיל מדרך מיוחד שתחתיו מים זורמים או חפצי מוזיאון, חפירה ארכיאולוגית ותאורה תת קרקעית שברצונכם לחשוף על ידי קונסטרוקציה משגעת.

 

כתבות באותו נושא

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן