כל מה שצריך לדעת על עיצוב חדר ילדים

עיצוב חדרי ילדים – איך לעשות את זה נכון? 

איך לעצב חדר ילדים על זמני?

עיצוב חדרי ילדים היא משימה המצריכה חשיבה על מה נכון עכשיו, אבל גם על מה יהיה נכון שנתיים ושלוש מהיום. אחד מכללי הבסיס, שאף חשוב לשתף עם מעצבת חדרי הילדים שלכם, הוא הצורך שהחדר יתאים לצורכי ה הילדים עם השנים החולפות. החלפת חדר ילדים כל כמה שנים היא הוצאה יקרה מאוד, אבל יש דרך לתכנן את החדר כך שהתאמתו על פני השנים, לא תצריך הוצאה כספית גדולה מדי, ותמעיט חיכוכים עם הילדים שבעצמם הולכים ומגבשים דעה.

השקיעו ברהיטים על זמניים

יש הרבה רהיטים ״חמודים״ ו-״מתוקים״ שנראים מתאימים בדיוק לחזון שלכם לגבי חדר ילדים, אבל בעוד שנה מהיום כבר יראו לכם ילדותיים מאוד, ולא מתאימים לילד שגדל בינתיים. בבחירת הרהיטים חישבו כבר מעכשיו מה יתאים לילד בהמשך, ויתאים לסגנונו וטעמו המשתנה לאורך השנים. למשל ארון הבגדים קטנטן אולי נראה מקסים ומתאים בדיוק לצרכים שלכם כעת, אבל כמובן שתזקקו לארון גדול יותר ככל שהוא גודל. כמו כן תוכלו לנצל את שטחו הפנוי לאחסון בינתיים.

בחרו רהיטים פונקציונליים

רהיטים יכולים לשמש אתכם ביותר מדרך אחת. שידת החתלה יכולה להפוך לשידת משחקים בהמשך. תחתית המיטה יכולה לשמש כשטח אחסון וכדומה. ככל שהרהיטים שלכם ישמשו אתכם ביותר דרכים, ובעיקר יאפשרו לכם לאחסן חפצים, כך הסדר בחדר יישמר בקלות רבה יותר, והחדר יוכל לשרת את הצרכים המשתנים שלכם כל העת. התייעצו עם בני משפחה או חברים  שיש להם ילדים גדולים יותר, כדי להבין מה הצרכים בהמשך הדרך, וכיצד תוכלו לבחור נכון כבר עכשיו.

רהיטים יקרים בגוון טבעי

ישנם אלמנטים בחדר שמעצם טבעם יקרים יותר, למשל חיפוי הרצפה, הרהיטים הגדולים (מיטה, ארון, כונניות ספרים ועוד) וצבע הקירות. כשאתם בוחרים את אלה, אל תתפתו לצבעים שמתאימים לשלב מוקדם בהתפתחות הילד, למשל צבעי פסטל  או רהיטי statement שמצטלמים מעולה, אבל מאבדים את ערכם תוך שנה. נסו לבחור צבעים חמים ומזמינים, הממלאים את החדר באווירה נעימה וניטרלית, וצבעי רצפה שהם אוניברסליים. את אהבתכם לטרנדים נתבו אל החפצים בחדר שהם פחות יקרים, שאפשר להחליפם בקלות על פני השנים.

הטעם והאופי שלכם באים לידי ביטוי באביזרים שמסביב

כריות קישוט, טקסטיל לווילונות, שטיח, התמונות שעל הקיר ועוד אביזרים מגוונים, הם אלה שיוסיפו את הצבע והסגנון שאתם מעוניינים בהם. את האביזרים האלה תוכלו להחליף במחיר נוח ובקלות בהמשך הדרך. האביזרים הם ההזדמנות שלכם, ושל הילדים שלכם להתפרע ולעוף עם הדמיון. הסגנון, הצבעים, הכמות והטעם האישי שלכם אשר משתקף בכל פריט ופריט. בחירת האביזרים היא בהחלט המקום לערב גם את הילדים בהחלטות, ולתת להם להרגיש שיש להם אמירה ושהחדר משדר את מי שהם. בכל זאת, זה החדר שלהם.

כתבות באותו נושא

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן