איך צובעים רהיטים?

הרבה אנשים בזמן האחרון נחשפים לנושא של חידוש וצביעת רהיטים באופן עצמאי. הם רוצים בזה פרויקט אישי שהם נהנים מאד לבצע, שכן במקום להחליף ולקנות רהיטים חדשים – הם משנים ללא היכר את המראה של הרהיטים שכבר יש להם בבית. בנוסף לכך, בשל ביקוש גדול מאד לביצוע עבודות כאלה באופן עצמאי – התרחב עד מאד שוק החפצים שעשויים לעזור במקרים אלה וניתן להשיג בקלות ובזול שלל אביזרים או צבעים שמתאימים לשימוש לצורך חידוש הרהיטים הקיימים.

איך מתבצעת צביעת רהיטים?

כאשר מחליטים לצבוע את הרהיטים חשוב לשים לב לחומרי הגלם שמהם עשויים הרהיטים על מנת להיטיב ולבחור את הצבעים שהכי מתאימים. כאשר מתאימים את הצבע לחומרי הגלם אין ספק שתושג התוצאה הרצויה שגם תחזיק מעמד למשך פרק הזמן הארוך ביותר. שימוש לא נכון בצבעים או שימוש בצבעים שלא נועדו לצביעת הרהיטים הרלוונטיים עלול לפגוע ברהיטים וכך תושג דווקא התוצאה ההפוכה.

מה חשוב לדעת על ביצעו צביעה יעילה ואיכותית?

  • חשוב לתכנן את העבודה לפרטי פרטים על מנת לדעת בדיוק מה השלבים הנדרשים לביצוע.
  • כשמתחילים את הצביעה חשוב ללבוש בגדים שאפשר ללכלך, לכסות רהיטים או פריטים אחרים שנמצאים בסמיכות ולהגן על עור הידיים ועל העיניים.
  • גם בעת צביעת הרהיט – אם יש חלקים בו שלא אמורים להיצבע – יש לכסות אותם או להשתמש בנייר דבק על מנת שהחלקים המדוברים לא ייצבעו בלי כוונה.
  • חשוב לאפשר ייבוש מלא בין שכבה לשכבה, הן על מנת שלא ייווצרו סימנים על גבי השכבה שהתייבשה והן על מנת לראות איך נראה הצבע לפני שמחליטים אם להמשיך או לעצור.
  • אפשר לבחור בין צבע נוזלי שצובעים עם מברשת לבין תרסיס צבע שהפעולה בעזרתו תהיה מהירה וקלה הרבה יותר. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע לפני שמחליטים באיזו דרך לפעול.

מה עושים אם אי אפשר לצבוע את הרהיט?

לעיתים מגיע שלב שבו מחליטים מכל מיני סיבות שאי אפשר באמת לצבוע את הרהיטים. אין זה אומר שהם חייבים להישאר בבית, פשוט צריך לחשוב על אלטרנטיבה אחרת. זו יכולה להיות רכישה של רהיטים חדשים, יפים וכאלה שגם יתאימו לעיצוב החלל בבית וגם יהיו תואמים לגובה התקציב שהועמד לטובת הרכישה. חברת אולטימה רהיטים מציעה מבחר גדול של רהיטים מסוגים ודגמים שונים שיכולים להתאים לכל לקוח ולכל בית או חלל. במידה ומחליטים להתחדש – אולם התצוגה של אולטימה יהיה הכתובת הנכונה להגיע אליה.

כתבות באותו נושא

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן