אולטימה רהיטים בחירה חכמה

אולטימה רהיטים בחירה מצויינת

אולטימה רהיטים
אולטימה רהיטים

עד לפני כמה וכמה שנים מי שרצה בית מעוצב, מסודר ומוקפד היה צריך לשלם סכומי כסף גבוהים או שהיה צריך להשתייך לאוכלוסיות אמידות שיש להן נגישות לאמצעי עיצוב או לביצוע תהליכי עיצוב פנים אצלו בבית. כיום המצב אינו כזה וכל אדם יכול לעצב את הבית שלו כרצונו, בין אם תוך כדי הקפדה על קונספט עיצובי מוכר ונפוץ ובין אם באופן בחופשי על פי הטעם האישי שלי ועל פי ההעדפות שלו ושל בני המשפחה שלו, שעתידים להתגורר איתו באותו הבית. בזכות ייבוא לארץ של רהיטים איכותיים, מיוחדים ויפים – אפשר להפוך את הבית למקום מעוצב ויפה ואפשר גם להתאים את תהליך העיצוב לכל גובה תקציב.

אולטימה הינה חברת רהיטים מוכרת בישראל. מעבר לשיווק רהיטים עצמי, מייבאת החברה מאיטליה את המותג קולומביני האהוב על ידי ישראלים רבים. אם בעבר היה קשה, עד בלתי אפשרי לעצב את הבית עם הרהיטים מתוצרת המותג, הרי שכיום זה אפשרי וניתן להגיע לכל אחד מאולמות התצוגה של אולטימה רהיטים ולהתרשם מהמגוון הרחב והמוצלח המעוצב על פי עונות השנה או טרנדים אופנתיים כאלה ואחרים. אולמות התצוגה ממוקמים לאורכה של ישראל, מהצפון ועד הדרום ואפשר להגיע אליהם מכל עיר או יישוב בכל רחבי הארץ.

מתי ואיך קונים רהיטים?

כשמחליטים להתחיל את התהליך של עיצוב הבית מחדש ורכישת רהיטים חדשים כדאי מאד לבדוק האם ישנם מבצעים כאלה ואחרים שיכולים להוזיל את המחיר ולהפוך את עסקת הרכישה לכדאית ומשתלמת. גם באולטימה רהיטים יש מבצעים כאלה מפעם לפעם, אם לקראת חגים שמתקרבים ואם כמבצע בודד שנועד להבליט את מותג החברה ואת החזון של המנהלים שלה. כך למשל אפשר היה ליהנות ממבצע טרייד אין שהעניק הנחה משמעותית במחיר ללקוחות שהזדכו על מערכת הישיבה או הרהיטים הישנים שלהם. כשחברה דואגת ללקוחות שלה קל הרבה יותר להזדהות עם המטרות שלה ולהישאר נאמנים אליה, כמו שעושים אלפי לקוחותיה המרוצים.

החברה מציעה את כל סוגי הרהיטים המתאימים לכל החדרים ולכל החללים – מערכות ישיבה לסלון, פינות אוכל, חדרי ילדים וחדרי שינה ורהיטים בודדים על פי הבקשות של הלקוחות. באולמות התצוגה ניתן גם להתרשם מהמלאי וגם לקבל ייעוץ מקצועי ומענה על כל שאלה שמתעוררת אצל הלקוח בזמן תהליך העיצוב ושל בחירת הרהיטים לבית שלו. זו בעצם החוכמה האמיתית – לתת ללקוח את המענה הכולל וההולם, מבלי שהוא יצטרך להיעזר בהרבה אנשי מקצוע שעלולים לבלבל אותו בתהליך.

כאשר תהליך העיצוב ובחירת הרהיטים מבוצע תחת קורת גג אחת – אולם התצוגה של אולטימה – אין ספק שהתוצאה תהיה בדיוק זו שהלקוח שואף אליה ורוצה בה. הבית שלו יהיה בדיוק מה שהוא רוצה שיהיה – בית אמיתי, שישדר תחושת חמימות, משפחתיות ואווירה נכונה ומדויקת בכל אזור, חדר או חלל בבית.

כתבות באותו נושא

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן