עיצוב קירות הסלון בלי מסמר

קירות הבית משמשים גם כבסיס למבנה כולו וגם כחלק מהותי ביותר בעת תהליך עיצוב הבית. קירות לבנים כבר מזמן נחשבים לטרנד אופנתי שכבר חלף מן העולם ולא בכדי יש כיום כל כך הרבה אפשרויות איך להסתיר את הלבן, איך לשלב אותו עם העיצוב של שאר החלל או איך להפוך אותו לחלק בלתי נפרד מהחדר שבו הוא נמצא. יחד עם זאת – חשוב מאד לשמור על השלמות של הקירות, שכן מסמרים או קדיחת חורים לברגים עלולים גם לפורר את הקיר וגם לגרום בו לפגמים. נושא זה חשוב בעיקר למי שמתגורר בשכירות חודשית.

מעצבים קירות בלי חורים!

כיום ישנן שלל אפשרויות לעיצוב או הוספת אלמנטים עיצוביים על הקירות ללא הצורך לתקוע מסמרים או לקדוח חורים. כיום על מנת להפוך את הקירות לצבעוניים, יפים ובעלי עניין – לא חייבים לחורר אותם. להלן כמה רעיונות שמתאימים לצורך עיצוב הקיר, ללא הצורך לתקוע מסמרים או לקדוח חורים:

  • שידה או ויטרינה – כיום ישנן כאלה שאפשר לבחור את הגובה שלהן וכאשר הדלתות החיצוניות שלהן שקופות – ניתן להציג דרכן חפצי נוי או פריטים שונים שייראו כלפי חוץ. מיקום זה מחליף תלייה על הקיר ואפשר להשתמש בו עבור תמונות, חפצים נאים או אפילו גביעים ומזכרות.
  • שימוש בצבע – קשת הצבעים והגוונים כל כך רחבה היום, שאפשר לא רק לצבוע קיר באופן מלא אלא להשתמש בטכניקות שונות על מנת לקבל טקסטורה, דוגמא או צורה מיוחדים. יתרה מכך – אפשר לצבוע את הקיר או את חלקו בצבע מגנט ולאחר הייבוש לעשות בו שימוש כלוח מגנטי לכל דבר ועניין.
  • מדפים – כיום ישנם סוגים שונים של מדפים שלא חייבים להצמיד לקיר על ידי מסמרים או ברגים. במידה ולא מדובר במשא כבד – ישנם מדפים שאפשר להצמיד לקיר עם דבק או מגנט וכך להסיר את המדפים ממקומם בכל עת שרוצים.
  • שימוש ברהיטים – רהיטים לא חייבים להיות ממוקמים בצורה נמוכה על הרצפה. ישנם רהיטים ופריטים גבוהים כיום שנראים ממש כחלק בלתי נפרד מהקיר עצמו (כמו למשל בתצוגה של אולטימה רהיטים) והם משנים לאין שיעור את המראה של הקיר עצמו.

חשוב לזכור שהקיר חייב לקחת חלק מרכזי בתהליך העיצוב של כל חדר או חלל. כאשר הקירות משתתפים בשיקולי העיצוב החדר כולו ייראה כיחידה עיצובית אחת ושום אלמנט שבו לא ייראה כנטע זר או שונה בתמונה הכללית.

כתבות באותו נושא

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן