סקיילייט נפתח – מה זה?

להתעורר בבוקר מול כיפת השמיים, לפסוע באולם אירועים תחת שמי הכוכבים, להתהלך בלובי המלון כשאור טבעי חודר פנימה מהתקרה… אחת הטכניקות האדריכליות המופלאות ביותר היא זו המשתמשת בחלונות גדולים לאורך התקרה, המותקנים בגג הרעפים ובעקבות הצורך להכניס פנימה את התאורה הטבעית, שמאפשרת גם צפייה יפה וחלומית בגרמי השמיים. התוצאה הנוצרת היא של מבנה אדריכלי יפהפה המקנה חוויה כרזימטית ומרשימה לכל הנוכחים במבנה, עם איכויות מיגון ובטיחות, מובנים בריאותיים ומראה אסתטי במיוחד והיא יכולה להיווצר במגוון דרכים וסגנונות, לפי מידה וגודל רצויים, עם אפשרות לפתיחה וסגירה בעת הצורך.

הכירו את הפתרון האדריכלי המושלם!

סקיילייט הוא חלון ענק שניתן להתקין במבנים בעלי גגות שטוחים או בגג רעפים. הסקיילייט מתבצע תוך שמירה על בידוד תרמי גדול כך שחום או קור חיצוניים לא ישפיעו על השהות הפנימית, לרבות בידוד אקוסטי המגן על האקוסטיקה הפנימית, מונע רעשים חיצוניים ומבודד כל זליגת רעש מהמבנה החוצה.

הדגם האהוב והפופולרי מכל הוא סקיילייט נפתח, שניתן לשלוט בפתיחתו וסגירתו באופן אוטומטי או ידני. הדגם אפקטיבי גם מבחינה בטיחותית, כאשר ניתן לקשר אותו לגלאי עשן ולפתוח אותו באופן מיידי על ידי פקודת הגלאי, אם חלילה פורצת שריפה או עשן רב חודר פנימה.

הסקיילייט הנפתח פוער ארובת אור גדולה המלווה את חיפוי המבנה ומאפשר לסירקולציית האוויר תחלופה גבוהה. חוזק החלון רלוונטי לא פחות ולהבדיל מזכוכית סטנדרטית, סקיילייט נפתח הינו חומר קשיח עם תכונות אלסטיות, שלכל היותר יתעקם בנחיתת עצמים חלילה ולא יישבר. כדי לאפשר את הכפלת כמות האור, ניתן לבצע התקנת סקיילייט נפתח לא רק במבנה שטוח, אלא גם בצורות אדריכליות נוספות כמו פירמידה, כיפה או חרוט, במגוון צבעים אפשריים ואפשרויות הצללה מיוחדות.

סקיילייט נפתח בשירות המלונאות והספא

לא מעט מתחמי נופש ומלונות משתמשים בסקיילייט נפתח על מנת לספק לאורחיהם שהות במבנה מרשים המאפשר צפייה רגועה בכיפת השמיים לרבות אפשרויות הפתיחה, הסגירה וההצללה. המראה המרשים הפך לנחשק כל כך, עד שהחל בשנים האחרונות להתפשט גם לבתי המגורים הפרטיים ונחשב לחלק בלתי נפרד מהגימור הסופי ועיצוב הבית, שמתבצע ומתוכנן כבר משלבי הבנייה המוקדמים. אפקטיביות רבה קיימת לכל ארובת אור שכזו בעיקר במקומות הזקוקים להקניית מרחב ותאורה אדירה, שלא ניתן לספק על ידי מנורות חזקות ככל שיהיו. כך למשל בוחרים מכוני כושר ואתרי ספא מובילים לייצר מבנה עם תקרת סקיילייט על מנת להגן מצד אחד על היתרונות של חוויית הפנים (חימום או קירור, חיבור למתחמים פנימיים נוספים כמו בר קפה או מכשירי כושר) ולאפשר מצד שני סירקולציה ותחלופת אוויר המבטלת את ניחוח הכלור הדומיננטי או את תחושת המחנק שעלולה לאפיין יום צפוף ולח בקרב שוהים רבים בתוך המבנה.

כתבות באותו נושא

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן