מה התפקיד האמיתי של הרהיטים בבית?

עיצוב הבית הוא תהליך מיוחד במינו שאינו מסתכם אך ורק בבחירה ורכישה של רהיטים חדשים. בין אם ניחנים בחוש עיצובי ובין אם לא – לתהליך יש חשיבות גבוהה מאד בהפיכת הבית למקום אישי, משפחתי ומחמם ולא פשוט לעשות זאת. יתרה מכך – בחירה לא נכונה של הרהיטים או מתן הדגש על שיקולים לא נכונים – עלולה להפוך את הבית כולו למקום קר ומנוכר שמי שמתגורר בו לא ירגיש שהוא נמצא במקום שלו, בבית שלו. זו הסיבה שחשוב קודם כל להגדיר מה רוצים ומה הציפיות מהתהליך, איזה מראה רוצים לשוות לבית, איזו אווירה רוצים שהרהיטים ייצרו או איך לשלב בין כמה אלמנטים של עיצוב, כמו רהיטים, צבע על הקירות או מיקום נכון של חפצי נוי אחרים.

על מנת לבחור את הרהיטים הנכונים צריך להבין לעומק את התפקיד שלהם בבית. מעבר לשימוש היומיומי בהם, כמובן. ראשית, הם צריכים לעמוד במבחן הטעם וההעדפות העיצוביות האישיות של מי שרוכש אותם. אף אחד, הרי, לא יקנה רהיטים שהוא לא מתחבר למראה שלהם או כאלה שהוא לא ירגיש שלם במאת האחוזים שהוא רוצה בתוך הבית שלו. ברוב המקרים קנייה של רהיטים היא השקעה לטווח ארוך ובדרך כלל לא יהיה רצון להחליף את הרהיטים אחרי פרק זמן קצר בלבד. המטרה האמיתית בכל התהליך של עיצוב הבית ובחירת החפצים היא להסתכל בסופו של דבר על התוצאה המוגמרת, להיות שבעי רצון ממה שרואים ולדעת שכך אמור להיראות הבית שבו מרגישים בטוב ובנוח.

איפה לקנות את הרהיטים?

חשוב להגיע לנקודת מכירה או אולם תצוגה שיש בהם סוגים רבים ושונים של רהיטים. כך אפשר גם להתרשם מסוגי רהיטים שידועים כאהובים או מועדפים, אך גם לשמור על ראש פתוח ולראות דגמים אחרים שקו המחשבה לא נטה אליהם. אפשר לשבת או לשכב כדי לנסות, לעיין בקטלוגים של מגזיני עיצוב על מנת לקבל רעיונות והשראה וכך אט אט לגבש את ההחלטה אודות הרהיטים הנכונים והמתאימים ביותר. חשוב להצטייד מבעוד מועד במידות המדויקות של החדרים, החללים או האזורים בבית וכך לדעת האם נדרשים רהיטים בעלי מידות סטנדרטיות או שמא ההזמנה תכלול רהיטים בהזמנה מיוחדת של מידות אישיות.

אולמות התצוגה של חברת אולטימה רהיטים מציעים את כל זה – ואף יותר. האולמות ממוקמים בפריסה ארצית ונוח מאד להגיע אליהם מכל אזור בארץ. מדובר ברהיטים איכותיים ועמידים ביותר שיוכלו ללוות כל לקוח או משפחה במשך זמן ארוך ביותר, אפילו תקופת חיים שלמה. בנוסף, מייבאת החברה רהיטים ממותג הריהוט האיטלקי קולומביני, רהיטים מוכרים, יוקרתיים, יפים במיוחד וכמובן כאלה שמתאימים למי שמכיר את קו העיצוב האיטלקי ולא ייוותר עליו גם בתוך הבית שלו. כיום רהיטים אלה נמצאים בהישג יד.

כתבות באותו נושא

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן