חשיבות ביטוח תכולת דירה

דירת מגורים מלאה בחפצים ומוצרים יקרי ערך לדוגמא מכשירי חשמל, תכשיטים ועוד, על מנת שחפצים אלו יהיו מבוטחים למקרה של פריצה, גניבה, נזקי מים, שריפה ועוד מומלץ לרכוש ביטוח תכולה לדירת המגורים. חשיבותו של ביטוח זו גדולה מאוד מאחר ובכל מקרה של שרפה או הצפה הנזקים לרכוש עשויים להגיע לסכומים גבוהים מאוד.

ביטוח מבנה וביטוח תכולה לדירת מגורים

ביטוח הדירה מתחלק לביטוח מבנה ולביטוח תכולה, כמובן שגם לביטוח המבנה יש לשיבות גדולה ומומלץ לעשותו במסגרת ביטוח המשכנתא או באמצעות ביטוח מבנה פרטי שניתן לרכוש באחת מחברות הביטוח. הביטוח השני הינו ביטוח התכולה המכסה את תכולתו של הבית למגוון רחב של סיכונים היכולים להתרחש לדוגמא: נזקי מים, נזקי אש, פריצה ועוד. ניתן ללמוד מהם הכיסויים הנרכשים באמצעות הפוליסה שנרכשת מחברת הביטוח.

כיצד חברת הביטוח מתמחרת את הסיכון?

בשלב הראשון ועוד בטרם רכישת הפוליסה, תשלח חברת הביטוח שמאי רכוש מטעמה על מנת שזה יערוך רשימה של כל חפצי הערך בבית ויאמוד את שווי החפצים הללו, הרי לכל דירה ישנו רכוש בערך שונה הן בהקיפו והן בתמחור. לאחר קבלת דוח השמאי חברת הביטוח יכולה לתמחר את הסיכון ולקבוע פרמיה חודשית לדירה ספציפית. חברת הביטוח יכול ותדרוש מיגונים או אמצעי אבטחה אחרים לדירה ותמורת תשלום פרמיה חודשית תעניק למבוטח כיסוי ביטוחי לרכוש דירתו.

האם רק שווי הרכוש המבוטח קובע את גובה הפרמיה החודשית

התשובה לכך היא שלילית. ישנם רכיבים נוספים אותם מתמחרת חברת הביטוח בבואה לקבוע את עלות הפרמיה החודשית למשל: מיקום הנכס המבוטח האם המיקום הגאוגרפי בו נמצאת הדירה הנו רווי פריצות חברת הביטוח תתמחר פוליסה  כזו בתשלום יתר לעומת אזור שאינו נחשב ככזה. בית פרטי יתומחר לרוב בתשלום פרמיה גבוה לעומת דירה הנמצאת בקומה גבוה במגדל מגורים.

עו"ד לענייני ביטוח תכולה ומבנה

עורך דין ביטוח אלעד רייך בעלי ניסיון  בטיפול בתביעות ביטוח רכוש לבית. עורך דין אלעד בקשר עם מומחים רלוונטיים במספר רב של תחומים ומעניק שירות ללקוחות באזור המרכז ומטפל בתיקי רכוש, נזקין וביטוח רבים במגוון תחומים: נזקי מבנה לדירה, נזקי רכוש ותכולה לדירה  ועוד. בכל מקרה ביטוח או נזיקין פנו למשרדנו לקבלת ייעוץ.

כתבות באותו נושא

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן