עיצוב הבית בסגנון וינטג'

בשנים האחרונות יש טרנד שקשור לעולמות העיצוב ויש בו חזרה אחורה בזמן ושימוש באביזרים, סגנונות ונושאים שהיו נפוצים ומקובלים לפני כמה עשרות שנים. הטרנד כבר כבש בסערה את עיצוב הבגדים והטקסטיל, ובשנים האחרונות הוא חודר גם לעולמות עיצוב אחרים ובראשם – עיצוב הפנים. הרבה מאד בתים ודירות נראים כיום כמו שהיו נראים בשנות השישים, השבעים והשמונים של המאה הקודמת. מכיוון שהנוסטלגיה אהובה על ידי לא מעט אנשים, הרי שהטרנד הזה הולך ומתגבר ויש לו ביקוש רב יותר ויותר עם הזמן.

סגנון וינטג' פירושו להחזיר לחיים חפצים ופריטים מאספנות, כאלה שכיום כבר אין בהם שימוש. ספות או כורסאות עם עיצובים צבעוניים ומבולגנים, דגמים גדולים שתופסים הרבה מקום, שטיחים בעלי צבעים עזים ועוד. חפצי נוי שונים יכולים להיות עם עיצובים או ציורים של דמויות מוכרות מאותן שנים, הצבעוניות תהיה עזה יותר והמראה הכללי ייתכן ויהיה הרבה יותר נועז ומלא מעוף. אם כיום העיצובים השולטים הם כאלה שנחשבים לשקטים, נעימים ונקיים – הרי שאלה של הווינטג' הפוכים מזה והרבה פחות סולידיים ומונוטוניים.

עיצוב הבית בסגנון וינטג'

אולטימה רהיטים בראשון לציון היא חנות רהיטים המציעה מבחר גדול של כל סוגי הרהיטים שמתאימים לשימוש ביתי. אפשר למצוא בה גם פריטים וחפצי נוי שונים שישתלבו נהדר גם עם סגנון הווינטג' שקורם עור וגידים. כאשר מקדישים את הזמן והמחשבה הדרושים לתהליך – אין ספק שהבית יהפוך למנהרת הזמן וייראה לא פחות ממדהים ומושלם. מכיוון שכיום יש אמנם חזרה לסגנונות הווינטג' – עדיין אין היא נחשבת למאד מקובלת או נפוצה וכך נוצר מצב שעיצוב זה עדיין מתקבל בפה פעור ובקריאות התפעלות מצד מי שפחות בקיא במאפיינים שלו.

סלונים ברוח וינטג' אולי לא ממש יתאימו למכשירי החשמל הטכנולוגיים המאפיינים את שנות האלפיים, אך אין ספק שכאשר שומרים על עקביות ומשלבים ביחד כמה שיותר פריטים מעולם זה – אין ספק שהתמונה שתתקבל תהיה בדיוק זו שבעל הדירה חולם עליה – דירת וינטג' יפה, מעוצבת ומעניינת. ישנם שלל חפצי אספנות שאי אפשר אולי לעשות בהם שימוש אבל בהחלט יכולים להוסיף טעם מיוחד לכל חלל ולכל חדר בבית המעוצב בסגנון זה – סינרים צבעוניים במטבח, חפצים כמו פטיפון, רדיו טיים, עטיפות ישנות של תקליטים, ניירות מכתבים ומעטפות מעוצבות. כל אלה ישרו בבית אווירה ייחודית ומעניינת שאפשר יהיה לקשר רק לסגנון הווינטג'.

כתבות באותו נושא

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן