למה שמים לב כשבוחרים רהיטים?

אנו חיים בתקופה שבה כל דבר שצריך לקנות או להתחדש בו – כולנו מבצעים סקר שוק רחב ומקיף ככל האפשר על מנת להוזיל בעלויות, למצוא את העסקה האטרקטיבית ביותר וכמובן לשלם כמה שפחות. אין ספק שבמקרים רבים זה כדאי ונכון, אך יש לא מעט תחומים מתחומי החיים שבהם זה דווקא לא רעיון טוב וחשוב מאד להשקיע את הזמן, תשומת הלב ולעיתים גם הכסף בבחירה של הפריט הכי נכון. הדוגמא הטובה ביותר לכך היא ענף הריהוט לבית.

אין הדבר אומר שחייבים לבחור רהיטים שהמחיר שלהם גבוה מאד, אלא חשוב לשים לב מה המחיר כולל וממה הוא מורכב. ישנם רהיטים שעשויים מחומרי גלם פחות עמידים או איכותיים ומכאן שרהיטים אלה לא יחזיקו מעמד למשך הרבה מאד שנים. יש אנשים שעבורם מדובר בבחירה טובה ונכונה. יחד עם זאת, במידה ומחפשים רהיטים עמידים, העשויים מחומרי גלם משובחים במיוחד או כאלה שיובאו לארץ במיוחד עבור לקוחות אניני טעם ובעלי חוש עיצובי ייחודי – עליהם לבחור ברהיטים מסוגים כאלה שאולי יעלו יותר, אבל יספקו תמורה אחרת לגמרי ובעיקר – כדאית.

אולמות התצוגה של החברה המובילה אולטימה רהיטים מציעים בדיוק רהיטים מהסוג הזה – רהיטים איכותיים, בחלקם מיובאים מאיטליה ונושאים את שמו של מותג מוביל ומוכר באיטליה ובאירופה – קולומביני. מי שניחן בחוש לעיצוב פנים יידע לזהות שמדובר ברהיטים איכותיים, טובים מאד וכאלה שיכולים להישאר עם הלקוח למשך הרבה מאד שנים, אפילו תקופת חיים שלמה. זה מה שבאמת חשוב לבדוק כאשר מעוניינים לחדש את הריהוט בבית או שעוברים לבית חדש ורוצים לרהט אותו מחדש.

באולטימה אפשר למצוא את כל סוגי הרהיטים המתאימים לכל החדרים או החללים – מיטות וחדרי שינה, סלונים מעוצבים ומערכות ישיבה, פינות אוכל ומזנונים. אפשר לבחור לרהט רק חלק מהבית ואפשר כמובן לרהט את כל הבית בקפידה ולשמור על קו עיצובי מקשר בין החדרים והאזורים השונים. החברה מעמידה לרשות ציבור הלקוחות אולמות תצוגה באזורים שונים בארץ כך שאפשר ונוח להגיע אליהם מכל מקום, להתרשם מהמגוון והתצוגה, להתייעץ עם נציגי החברה וכך אט אט לגבש את אופן עיצוב הבית מחדש.

כיום קיימים לא מעט פרמטרים אשר באמצעותם תימדד האיכות של רהיט זה או אחר:

  • בסיס מעץ או מתכת.
  • דרגת הקושי של הספוג או של הכריות.
  • גודל מערכות הישיבה – ישנן מידות סטנדרטיות אחידות, כמו גם מידות שמותאמות אישית לחלל המעוצב של הלקוח.
  • תוספות שונות כמו כריות, שדרוג בדי הריפוד או בחירה בעיצוב שונה מהמוצע בקטלוג.

כשניגשים לאולם תצוגה של אולטימה אי אפשר שלא לשים לב לאיכות, הברק והעיצוב של הרהיטים. כשבתהליך העיצוב מעורבים מעצבים מובילים וברקע קיימת חברת ייצור רהיטים איטלקית מובילה – אי אפשר להא להתרשם מההיצע.

כתבות באותו נושא

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן