איך לחדש רהיטים לבית

בשנים האחרונות יש מודעות הולכת וגוברת לנושא של חידוש רהיטים ישנים או כאלה שעומדים לצאת מכלל שימוש. יש לא מעט שיטות לחדש רהיטים ולהפוך אותם לכאלה בעלי מראה חדש, יפה ומבריק וכאשר בוחרים בשיטה המתאימה ביותר – אפשר לקבל רהיט חדש, פשוטו כמשמעו. שיטות אלה עשויות להתאים במיוחד עבור מי שמסיבות כאלה ואחרות לא יכול להרשות לעצמו לרכוש רהיטים חדשים או מעדיף, משיקולים של מחזור ושמירה על איכות הסביבה – לעשות שימוש חוזר ברהיטים שברשותו.

איך אפשר לחדש רהיטים?

כאמור, ישנן כיום לא מעט שיטות עבודה שמתאימות מאד לצורך חידושים רהיטים ישנים. ישנם גם מקרים שהרהיטים עודם טובים ותקינים אך הבעלים שלהם מחליטים בכל זאת לשפץ או לחדש אותם על מנת לשנות את המראה שלהם, לגוון את השילוב שלהם עם העיצוב או שהם עושים זאת על מנת להתאים את הרהיטים לעיצוב חדש בחלל הבית. להלן כמה רעיונות לשיטות שמתאימות לחידוש רהיטים:

  • שימוש בצבע – אם מדובר ברהיטי עץ או כאלה המשולבים במתכת – אפשר לצבוע אותם על ידי תרסיסי צבע ע מנת להביא לידי שינוי מהותי במראה הרהיט.
  • טיפול בריפוד – אפשר להחליף את הריפוד בכל הרהיט כולו או רק במקומות שבהם דרוש תיקון כמו קרעים או אזורים של בד דהוי.
  • שינוי בתפרים או בחלוקת המושבים – כאן מדובר בשינוי שנדרש לביצוע על ידי מי שעוסק בתחום באופן מקצועי על מנת לקבל תוצאות לא פחות ממעולות.
  • שילוב אביזרים שונים לשינוי המראה – כריות נוי בדגמים או גדלים שונים, הוספת שולחן קפה – כלהביא לכדי שינוי המראה של החלל המעוצב.

שמגיעים למסקנה שחידוש לא אפשרי

לעיתים אין מנוס מלהבין שחידוש רהיטים לא יתאים במקרה זה או אחר ופשוט עדיף לקנות רהיטים חדשים. אם זו ההחלטה שמתקבלת כדאי להשקיע את הזמן ותשומת הלב לבחון איפה הכי כדאי לקנות את הרהיטים החדשים, היכן יש את הדגמים שהכי מתאימים לעיצוב של הבית וכמובן לטעם האישי של מי שגר בבית. אולטימה רהיטים מציעה כמה סניפים ברחבי הארץ שיש בהם אולם תצוגה ואפשר להתרשם ממגוון רחב של רהיטים.

כאשר מגיעים אל אולם שיש בו מבחר גדול ומגוון – אין ספק שיהיה זה קל יותר לדמיין סוגים שונים של רהיטים וכך להחליט איזה יהיה הכי מתאים לבית – במקום הרהיטים הישנים שלגביהם הוחלט שאי אפשר לחדש אותם. הרהיטים החדשים יביאו איתם קסם חדש ומראה מעניין לבית.

כתבות באותו נושא

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

סטיילינג בשנת 2023 – גברים

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? בשלב זה רוב הלקוחות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן